Zaobserwuj:
PAKKEN

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.pakken.pl prowadzony jest przez PERMITRA Rafał Witkowski z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, kod pocztowy 97-200, przy ul. Zamenhofa 4/17 (który to adres stanowi także adres do doręczeń), NIP: PL 773 238 05 72, REGON: 540332327, adres poczty elektronicznej: info@permitra.eu numer telefonu kontaktowego: (+48) 609-080-536, w dalszej treści niniejszego Regulaminu zwaną „Sprzedawcą” lub zamiennie „PERMITRA”.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i do Klientów niebędących Konsumentami, korzystających ze Sklepu Internetowego lub zawierających Umowy Sprzedaży (za wyjątkiem postanowień skierowanych wyłącznie do Klientów niebędących Konsumentami).

Akceptacja postanowień Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla złożenia Zamówienia.

Ilekroć w dalszej treści Regulaminu użyto poniżej wskazanych pojęć, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu:

  • a) Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki stosowane w konkretnym przypadku stanowią inaczej.
  • b) Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • c) Klient – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy, przy czym co do zasady Umowy Sprzedaży zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
  • d) Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1145 ze zm.).
  • e) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo nieposiadająca dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • f) Newsletter – Usługa elektroniczna, która umożliwia korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach na podany przez Klienta adres e-mail, za wyraźną zgodą Klienta. Zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług Newsletter określa odrębny regulamin udostępniony w ramach Sklepu Internetowego.
  • g) Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym usługa polegająca na pomocy w uzyskaniu zezwolenia na przewóz odpadów i/lub zezwolenia na transport ponadnormatywny, za zapłatą Ceny.
  • h) Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).
  • i) Sklep internetowy – platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta prowadzona przez Sprzedawcę i dostępna pod adresem internetowym:pakken.pl
  • j) Sprzedawca – PERMITRA Rafał Witkowski z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, kod pocztowy 97-200, przy ul. Zamenhofa 4/17 (który to adres stanowi także adres do doręczeń), NIP: PL 773 238 05 72, REGON: 540332327, adres poczty elektronicznej: info@permitra.eu, numer telefonu kontaktowego: (+48) 609-080-536 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora).
  • k) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Nie stanowi zawarcia Umowy Sprzedaży ani zobowiązania do jej zawarcia jedynie dodanie produktu do koszyka na stronie internetowej.
  • l) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. 2019 poz. 134 ze zm.).
  • m) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.

2. Obowiązki Stron

  1. Sprzedawca udostępnia za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie następujące usługi dostępne dla Klientów:
    a) możliwość składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
    b) prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści marketingowych;
    c) możliwość przeglądania treści umieszczonych w ramach Sklepu;
    d) Newsletter.
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    a) podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych (poprawność danych leży po stronie Klienta);
    b) niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych podanych przez Klienta;
    c) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    d) terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości;
    e) niepodejmowania działań obejmujących w szczególności rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych), modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczonych/opublikowanych przez Sprzedawcę.
  3. Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem usług można składać pisemnie na adres: ul. Szafirowa 19, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, lub w formie elektronicznej na adres e-mail:  info@permitra.eu
  4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli czas potrzebny na rozpatrzenie reklamacji będzie dłuższy z powodu niezależnych od Sprzedawcy okoliczności, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

3. Zawieranie Umowy Sprzedaży

  1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. W ramach rozwoju świadczonych usług, Sprzedawca może wprowadzać kolejne sposoby składania Zamówień, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
  3. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  4. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób i kolejno:
    a) Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do koszyka, po czym przechodzi do formularza zamówienia.
    b) W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami, niezbędne jest także podanie danych firmowych, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP.
    c) Klient wyraża zgodę na dostawę w formie elektronicznej.
    d) Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży.
    e) Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności.
    f) W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka.
    g) W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych w celu dokonania płatności.
  5. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia.
  6. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z:
    a) potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, i potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo
    b) informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, z powodu braku płatności.
  7. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y).
  8. Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Produktów. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia (zapłaconej ceny) na rzecz Konsumenta.
  9. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty powstałe na wyraźne życzenie Klienta. O łącznej Cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

4. Płatności

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi poniżej wskazane sposoby płatności:
    a) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
  • PLN: 23 1870 1045 2078 1084 2262 0001
  • EUR: PL66 1870 1045 2078 1084 2262 0003 / Numer Swift/BIC: NESBPLPWb)
    a) przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Klienta);
    c) operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów.
  2. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w celu przypomnienia o płatności, w tym wysyłając stosowną wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 4 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3-dniowym terminie, spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta oferty.
  3. Przystąpienie do realizacji Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.

5. Świadczenie Usług

  1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę, tj. pomoc w uzyskaniu zezwoleń na przewóz odpadów oraz pomoc w uzyskaniu zezwoleń na transport ponadnormatywny, dostarczane są wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa usług w formie elektronicznej jest bezpłatna, a termin realizacji zależy od otrzymania pełnej zapłaty za Zamówienie oraz wszelkich niezbędnych dokumentów od Klienta, o ile Umowa Sprzedaży nie stanowi inaczej.
  3. Termin realizacji usługi liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy. Zezwolenie zostanie wysłane na adres e-mail Klienta niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu procedury wydawania zezwolenia przez odpowiedni urząd.
  4. Klient jest zobowiązany do podania poprawnych danych podczas składania Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zezwolenia wynikające z podania nieprawidłowych danych kontaktowych przez Klienta.

6. Reklamacje dotyczące Usług

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z usługi lub gdy nie uzyskał zezwolenia w związku z realizowaną umową.
  2. Reklamacja powinna zostać złożona pisemnie na adres: ul. Szafirowa 19, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, lub w formie elektronicznej na adres e-mail:  info@permitra.eu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia usługi (zezwoleń), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. W przypadku, gdy Klient nie uzyska zezwolenia z winy Sprzedawcy, Klientowi przysługuje pełen zwrot wpłaconych środków.
  4. Reklamacja powinna zawierać:
    a) informacje dotyczące przyczyny niezadowolenia z usługi;
    b) żądanie Klienta, np. zwrot kosztów lub ponowna realizacja usługi;
    c) dane kontaktowe Klienta.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków lub poprawa usługi nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

7. Gwarancja

  1. W przypadku usług świadczonych przez Sprzedawcę, nie jest udzielana gwarancja. Reklamacje związane z jakością świadczonych usług mogą być składane zgodnie z § 6 niniejszego Regulaminu.

8. Odstąpienie od Umowy sprzedaży (dotyczy Konsumentów)

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży usług elektronicznych (pomoc w uzyskaniu zezwolenia na przewóz odpadów i/lub zezwolenie na transport ponadnormatywny), może w terminie 14 (czternastu) dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny, chyba że usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy, tj. od momentu, gdy Konsument złożył Zamówienie.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:  www.pakken.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pisemnie na adres Sprzedawcy lub elektronicznie na adres: info@permitra.eu, przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą, a Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  5. Jeżeli Konsument wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i usługa została w pełni wykonana, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy po częściowym wykonaniu usługi, Konsument zobowiązany jest do uiszczenia opłaty proporcjonalnej do zakresu wykonanych usług do momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

9. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne do zawarcia Umowy sprzedaży usług elektronicznych lub do korzystania z usługi Newsletter.
  3. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.

10. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2024 r.
  2. Umowy zawierane przez Sprzedawcę są zawierane w języku polskim.
  3. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu Internetowego.
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy sprzedaży usług następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia.
  5. Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu Internetowego może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą dostawcy usług Klienta.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy prawa.
  7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży usług, strony będą dążyły do rozwiązania sporu polubownie. Prawem właściwym do rozstrzygania sporów jest prawo polskie.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie wersji obowiązującej w dniu składania zamówienia. Nowa wersja Regulaminu zostanie opublikowana na stronie internetowej:  www.pakken.pl/regulamin z nową datą.
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do produktów